loading...
شعر و داستان من
MohammadReza بازدید : 200 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

به نام خدا


 

سلام به همه شما بازدیدکنندگان گرامی.

 

من این وبلاگ رو ساختم تا اشعار و داستان ها و متن هایی رو که درباره موضوعی مینویسم، اینجا به نمایش بذارم.


میدونم که اشعار  و داستان هام ممکنه خوب نباشه و اینم باید بگم که من کارم شاعری و نویسندگی نیست و


فقط اشعار و داستان هایی که به ذهنم میاد رو روی کاغذ و بعد اینجا مینویسم.

 

سعی هم کردم از یه سری تجربیات کمی که تو جامعه کسب کردم شعر بگم و داستان  یا متن بنویسم.

 

لطفا درباره وبلاگ، اشعار و داستان هام نظر یا پیشنهاد بدید و حتما انتقاد کنید البته منصفانه.

 

ممنون از اینکه به وبلاگ من اومدید . برای همتون آرزوی موفقیت دارم.

 

 


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وبلاگ شعر و داستان من خوش اومدید. من محمدرضا هستم. 16 سالمه اهل رشت. لقبی هم که دوستام برام گذاشتن و خودم هم ازش استقبال کردم RezaSilent هست و تو نت این لقب رو دارم. تو این وبلاگ شعر ها و داستان ها و متن هایی میبینید که همش رو خودم گفتم و نوشتم. امیدوارم خوشتون بیاد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 477
  • بازدید کلی : 4,691